Allso.uz Malumot markazi
Рус O'zb

Sizga qanday yordam beramiz?

Savollaringizga javob toping

df
🔎
Ro'yxatdan o'tish haqida savollar
  • 🔻 Allso.uz da qanday qilib ro‘yxatdan o‘tish mumkin?
    • Ekranning yuqori o‘ng burchagidagi «Kirish» tugmasini bosing. Keyin, paydo bo‘lgan shakldagi barcha zarur qatorlarni to‘ldiring. Ism, teleafon raqamingiz (Email yozish shart emas), o'zingiz hohlagan parol yozing.

      Men o‘zimning shaxsiy ma’lumotlarim qayta ishlanishiga roziman va «Foydalanuvchi bitimi Shartlarini» qabul qilaman.

      Endi «Ro‘yxatdan o‘tish» tugmasini bosing.

      Telegram, Instagram va Google yordamida tezkor ro‘yxatdan o‘tish mavjud.

      Telegram orqali ro‘yxatdan o‘tishda o‘sha oynaning o‘zida «Telegram orqali kirish» tugmasini bosing. Telefon raqami ko‘rsatilgan qatorni to‘ldiring, so‘ngra sizning Telegram ilovangizga xabar keladi. Ro‘yxatdan o‘tishni yakunlash uchun ushbu xabardagi «Qabul qilish» tugmasini bosing. Endi siz sayt sahifasiga qaytishingiz va buyurtmani rasmiylashtirishda davom etishingiz mumkin.

  • 🔻 Allso.uz dagi shaxsiy akkauntga qanday kirish mumkin?
    • Saytning yuqori o‘ng burchagidagi «Kirish» tugmasini bosing.

      So‘ng ilgari ro‘yxatdan o‘tish amalga oshirilgan telefon raqamini (yoki e-mailni) kiriting.

      Parolni yozing va o'z akkauntingizga kiring.

  • 🔻 Allso.uz da parolni qanday qilib tiklash mumkin?
    • Saytning yuqori o‘ng burchagida joylashgan «Kirish» tugmasini bosing.

      Paydo bo‘lgan kirish shaklida «Parolni unutdingizmi?» havolasiga bosing.

      Ro‘yxatdan o‘tishda e-mail yoki telefon raqamini ko‘rsating.

      Olingan xabar/SMSdagi kodni kiriting.

      Yangi parol sizga xabar orqali keladi.

  • 🔻 Allso.uz da shaxsiy ma’lumotlarni qanday qilib o‘zgartirish mumkin?
    • Shaxsiy ma’lumotlarni o‘zgartirish uchun o‘z profilingizga kiring.

      Keyin «Shaxsiy ma’lumotlar» ilovasiga kiring.

      So‘ngra zarur o‘zgarishlarni kiriting.

  • 🔻 Buyurtmalar tarixini qayerdan ko‘rish mumkin?
    • Buyurtmalar tarixini ko‘rish uchun o‘z profilingizga kiring.

      Keyin «Mening buyurtmalarim» ilovasiga kiring.

  • 🔻 Sotuvchining ishonchliligini qanday tekshirish mumkin?
    • Savdo maydonchasi ma’muriyati mahsulotlar sifati uchun javob bermaydi. Barcha kafolatlar sotuvchi tomonidan beriladi. Shu sababli, biz sizga mahsulotlar va bevosita do‘kon haqidagi fikr-mulohazalar bilan tanishib chiqishni maslahat beramiz.

      Shuningdek, allso.uz saytida xaridni amalga oshirishda yuzaga kelgan munozarali holatlar yuzasidan bizning qo‘llab-quvvatlash xizmatimizga +998901270105 raqami orqali murojaat qilishingiz mumkin.

Xaridorlar uchun
  • 🔻 Buyurtma qanday rasmiylashtiriladi?
    • Xaridni amalga oshirishdan oldin oddiy va tezkor bo‘lgan ro‘yxatdan o‘tish tartibini bajaring.

      Kerakli o‘lchamni tanlang va tanlangan mahsulot pozitsiyasi ostidan «Sotib olish» tugmasini bosing. So‘ng mahsulot avtomatik ravishda savatingizga qo‘shiladi. «Savat» bo‘limiga o‘ting. U saytning yuqori o‘ng burchagida joylashgan.

      Keyin yetkazib berish manzilini ko‘rsating va «Buyurtmani jo‘natish» tugmasini bosing. Agar saytda akkeuntingiz bor bo'lsa «Kirish» tugmasini bosishingiz kerak. Bolmasam «Ro'yxatdan o'ting» tugmasini bosing. (Qanday qilib o'z akkauntga kirish va registratsiyadan o'tishni «Ro'yxatdan o'tish haqida savollar» bo'limida qarang).

      Yaqin vaqt ichida sotuvchining operatori zarur tafsilotlarni aniqlashtirish uchun siz bilan bog‘lanadi.

  • 🔻 To'g'ri mahsulotni qanday topish mumkin?
    • Shu maqsadda saytning yuqori qismida joylashgan qidirish satridan foydalaning.



      Bundan tashqari, ekranning o'ng tomonida joylashgan "Katalog" bo'limidan foydalanishingiz mumkin. "Katalog" bo'limiga bosing olib boring, kerakli kichik bo'limni tanlang (masalan, "Ayollar uchun"), so'ngra kerakli toifani bosing (masalan, "Ofis"). Keyingi - bo'limga o'ting va taqdim etilgan tovarlardan kerakli narsani tanlang. Qulaylik uchun siz mahsulotni narxlari, mavsumi va boshqalar bo'yicha saralashga yordam beradigan qidiruv filtrlaridan foydalanishingiz mumkin.
  • 🔻 Sotib olingan mahsulot haqida fikr-mulohazalarni qanday qoldirish mumkin?
    • Fikrlarni soxtalashtirishning oldini olish maqsadida ALLSO.UZ saytida ro‘yxatdan o‘tib kiyim-kechak va poyabzallar uchun buyurtmani rasmiylashtirgan foydalanuvchilargina sayt hamda do‘kon haqida o‘zlarining fikr-mulohazalarini qoldirishlari mumkin.



      Shuningdek, fikr-mulohazalarni suratlar bilan joylashtirish imkoniyati bor.



      Biz sizning mahsulot sifati borasidagi fikr-mulohazalaringizni kutamiz, chunki bu bizning hamkorlarimizning ishini baholashga imkon beradi. Siz bu orqali boshqa foydalanuvchilarga ham yordam bergan bo‘lasiz.

  • 🔻 Mahsulotni qanday qilib olish mumkin?
    • Mahsulotni olish kuryerlik yetkazib berish xizmati yoki do‘kondan olib ketish orqali amalga oshiriladi. Oxirgi holatda siz tanlagan mahsulotingiz rang va o‘lchamni inobatga olgan holda nafaqat mavjudligi, balki aynan siz uchun sotishga tayyor qilinganiga to‘liq amin bo‘lishingiz mumkin.

      Kuryer tomonidan yetkazib berish ham bepul, ham pullik ravishda amalga oshirilishi mumkin. Buyurtmani yetkazib berish shartlarini sotuvchidan aniqlashtirib oling.

  • 🔻 Bir vaqtning o‘zida har xil do'konlarning mahsulotlarini sotib olish mumkinmi?
    • Ha, bir buyurtmada turli do‘konlarning bir nechta mahsulotlarini rasmiylashtirishga ruxsat beriladi.

      Biroq turli sotuvchilardan 2 va undan ortiq mahsulotni xarid qilmoqchi bo'lsangiz, buyurtmalaringiz birga olib kelish imkonimiz bor.

      Mahsulotni ko‘zdan kechirish va o‘lchab ko‘rishni kuryerning yonida amalga oshirishni maslahat beramiz. Olib kelingan kiyim-kechak yoki poyabzalning o‘lchami sizga to‘g‘ri kelmasa, siz faqat yetkazib berish haqini to‘laysiz. Bordi-yu sizga buyurtma qilmagan narsangizni olib kelishgan bo‘lsa, siz ham buyurtma, ham yetkazib berish haqini to‘lamaslikka haqlisiz.

  • 🔻 Yaroqsiz mahsulot uchrasa nima qilish kerak?
    • Mahsulotni almashtirish shartlari bevosita sotuvchi bilan muhokama qilinadi. Biroq, nuqson aniqlangan taqdirda siz «Xaridorlar huquqlarini himoya qilish haqida»gi qonunga binoan mahsulotni almashtirib berish yoki mablag‘ni qaytarishni talab qilishingiz mumkin.

  • 🔻 Mahsulot haqidagi ma’lumotni qayerda ko‘rish mumkin?
    • Mahsulot haqidagi ma’lumot mahsulot sahifasida taqdim etilgan (mahsulot kartochkasi). Bu yerda siz fikr-mulohazalar, narxlar, mavjud rang va o‘lchamlar, tayyorlangan materiali, to‘lov va yetkazib berish shartlari, brend, ishlab chiqaruvchi mamlakat va yetkazib beruvchi do‘konning nomi haqidagi ma’lumotlar bilan tanishishingiz mumkin.

  • 🔻 Sotuvchi-do‘kon haqidagi ma’lumotni qayerdan ko‘rish mumkin?
    • Bunday ma’lumotni saytning asosiy menyusidan «Do‘konlar» va «Brendlar» bo‘limiga kirib ko‘rish mumkin. Shuningdek, siz o‘zingizni qiziqtirgan mahsulot kartochkasidagi tegishli havolani bosib sotuvchi saytiga o‘tishingiz ham mumkin.

Sotuvchilar uchun
  • 🔻 Hamkorlikni qanday qilib boshlash mumkin?
    • Saytga faqat chegirma bilan sotiluvchi mahsulotlar joylashtiriladi.

      Hamkorlarimiz uchun ochiq bo‘lgan tarif rejalari (internet-do‘kon variantlari) haqidagi ma’lumotni olish uchun bizga qo‘ng‘iroq qiling. Qo‘ng‘iroqlar +99890 1270105 raqami orqali qabul qilinadi.

      Bizning saytimizda sizning do'kiningiz ochilgandan so'ng o'z mahsulotlaringizni qo'shish imkoningiz paydo bo'ladi. 

      So'ngra, faqatgina haridorlardan buyurtmalar kelishini kutasiz va ularga yetkazib berishni boshlaysiz.

  • 🔻 Allso.uz qanday ishlaydi?
    • Bizning platforma mahsulotlarni chakana sotishga mo‘ljallangan. Chegirmaning mavjudligi mahsulotni joylashtirishning majburiy sharti hisoblanadi.

      Bizning vazifamiz offlayn-do‘konlarni onlayn rejimda ishlovchi katta bir gipermarketga birlashtirishdan iborat. 

  • 🔻 Allso.uz da qanday mahsulotlarni sotish mumkin?
    • Bugungi kunda biz quyidagi mahsulotlarni sotuvchi do‘konlar bilan hamkorlik qilamiz:

      • erkaklar, ayollar va bolalar kiyim-kechagi;
      • kosmetika;
      • choyshablar, yostiq jildlari va h.k.;
      • poyabzal;
      • aksessuarlar (sumkalar, qo‘lqoplar, kamarlar va h.k.);
      • uy uchun tovarlar (pardalar, gilamlar, interyer jihozlari).
  • 🔻 Kim allso.uz da sotuvchi bo‘la olishi mumkin?
    • Bizning saytimizda savdo faoliyatini amalga oshirish litsenziyasi mavjud bo‘lgan istalgan yuridik shaxs o‘z mahsulotlarini sotishi mumkin.

  • 🔻 Buyurtmaning minimal narxini o‘rnatish mumkinmi?
    • Yo‘q, bunday opsiya ko‘zda tutilmagan.

  • 🔻 Kim mahsulotlarni yetkazib beradi?
    • Yetkazib berish kuryerimiz, logistika kompaniyasi hamkori yoki sizning savdo nuqtangizdan olib chiqib ketish orqali amalga oshiriladi.

  • 🔻 Yetkazib berish shartlarini kim belgilaydi?
    • Yetkazib berish shartlari sotuvchi tomonidan ishlab chiqiladi.

  • 🔻 Allso.uz da mahsulotning narxini kim belgilaydi?
    • Mahsulotning narxi sotuvchi tomonidan taqdim etilayotgan chegirmani hisobga olib belgilanadi. Bunda chegirma miqdori ham ko‘rsatilishi kerak.

  • 🔻 Mahsulot reklamasi










  • 🔻 Shaxsiy kabinetingizda qanday qilib to'lov uchun hisob taqdim etish mumkin?




















Allso.uz © 2025. Все права защищены.